This is where the story begins

Bo LKV syntyi kahden pariskunnan palavasta halusta tarjota asunnon ostajille ja myyjille parempaa asunnonvälityspalvelua. Palvelua joka olisi ajankohtaisempaa, raikkaampaa, visuaalisempaa, kokonaisvaltaisempaa, koskettavampaa, inspiroivampaa, vaikuttavampaa ja henkilökohtaisempaa.

Yrittäjinä aiemminkin toimineet pariskunnat Anna ja Tuomas sekä Sirena ja Anssi olivat aiemmin tahoillaan kartuttaneet kokemusta asumisen palveluiden sekä digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen media parista. Taustalla oli myös jo vuosikausia kestänyt ystävyys sekä halu tehdä yritystoimintaa myös yhdessä.

Tuomas ja Anna olivat ostaneet, remontoineet ja myyneet lukuisia asuntoja Turun alueella. Less is More –nimellä toiminut asuntojen jalostus tunnistettiin skandinaavisen pelkistetystä tyylistä, missä pieniinkin yksityiskohtiin oltiin kiinnitetty huomiota. Jo tällöin Anna ja Tuomas kävivät usein keskustelua siitä, mille kiinteistönvälitystoimistolle upeaksi remontoidut asunnot voisi antaa välitettäväksi. He tuskailivat, että mikään olemassa olevista toimijoista ei tuntunut bränditasolla tyyliltään sopivalta, eikä tilannetta auttanut se, että suurimman osan palveluasenteessa ja toimintatavoissa tuntui olevan parantamisen varaan.

Sirena oli pätevöitynyt kiinteistönvälittäjäksi suorittamalla LKV-tutkinnon ja oli myös kiinnostunut asunnon jalostuksesta sekä valokuvauksesta. Anssi puolestaan oli tehnyt pitkää uraa digi- ja media-alalla. Hän kasvatti ideastaan nollabudjetilla yhden Suomen suosituimmista verkkopalveluista, Telkku.com tv-oppaan sekä monta muuta erittäin suosittua verkkomediaa, joiden liiketoiminnassa myös sosiaalinen media oli keskiössä.

Pariskunnat istuivat iltaa vuoden 2014 syksyllä ja keskustelivat pitkään kiinteistönvälityksestä. Kaikki neljä jakoivat ajatuksen siitä, että perinteisellä alalla oli totuttu menemään liian usein sieltä, missä aita on matalin. Valokuvien, esittelytekstien, esitteiden ja palvelun taso ei päätä huimannut. Kohteiden markkinoinnissa panostettiin edelleen vain printtiin, vaikka kuluttajat viettivät aikaansa enemmänkin Facebookia ja Instagramia selaillen. Oli helposti tunnistettavissa lukemattomia pieniä tai vähän isompiakin asioita, jotka voisi tehdä huomattavasti paremmin.

This is where the story begins…

Bo:n nimen tarina

BO [:buu]

Halusimme että nimeen liittyisi vahvasti koti ja asuminen. Halusimme että nimi sopisi kaikkien suuhun ja olisi lämmin ja lähestyttävä.

Halusimme nimen olevan myös lyhyt ja helppo muistaa, joten siinäpä oli haastetta kerrakseen.

Monista erilaisista mukaelmista paperille jäi verbi, joka tarkoittaa niin asumista kuin substantiivimuodossa pesää ja koloa. Mikäpä sana sen mukavammin täytti kaikki asetetut kriteerit. Bo.

Visiomme

Bo on olemassa koska meillä on palava halu tarjota Suomeen parempaa palvelua asunnon ostajille ja myyjille. Palvelua joka on aidompaa, ajankohtaisempaa, raikkaampaa, visuaalisempaa, kokonaisvaltaisempaa, koskettavampaa, inspiroivampaa, vaikuttavampaa ja henkilökohtaisempaa.

Haluamme tarjota asiakkaillemme jatkuvasti enemmän kuin yksikään muu asunnonvälitystoimisto Suomessa. Niillä alueilla, joissa toimimme, haluamme olla alueen paras asunnonvälitystoimisto sekä tuloksilla että asiakastyytyväisyydellä mitattuna. Sen lisäksi haluamme olla paras mahdollinen työpaikka jokaiselle työntekijällemme. Innovoimme jatkuvasti uutta pysyäksemme askeleen kaikkia muita edellä. Inspiroimme muita ja toimimme alan suunnannäyttäjänä.

  • Yli 100 huippuammattilaista pääkaupunkiseudulla, Turun alueella ja Tampereella
  • Myyntiaika noin 60% nopeampi kuin välitysliikkeillä keskimäärin
  • Viimeisen 12kk:n aikana noin 1000 myytyä asuntoa
  • Tehtyjä kauppoja yli 270 milj. euron edestä